۱۴۰۱ خرداد ۷, شنبه

سنندج؛ محکومیت یک شهروند به حبس و تبرئه چهار تن دیگر

سنندج؛ محکومیت یک شهروند به حبس و تبرئه چهار تن دیگر

خبرگزاری هرانا – امروز شنبه ۷ خردادماه سامان میرکی، شهروند اهل سنندج از سوی شعبه ۱ دادگاه انقلاب این شهر به ۲ سال و ۶ ماه حبس محکوم شد. ۲ سال از این محکومیت به حالت تعلیق در آمده است. همچنین چهار شهروند دیگر به نام‌های آرمان سلیمی، امید شیخی، امید اسدی و پارسا بهرامی از اتهام انتسابی تبرئه شدند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، امروز شنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۱، سامان میرکی، شهروند اهل سنندج از سوی شعبه ۱ دادگاه انقلاب این شهر به حبس محکوم شد.

بر اساس حکمی که توسط شعبه اول دادگاه انقلاب سنندج به ریاست قاضی سعیدی صادر و به وی ابلاغ شده است، آقای میرکی از بابت اتهام “همکاری با یکی از احزاب مخالف نظام” به ۲ سال و ۶ ماه حبس محکوم شد که ۲ سال از این محکومیت به حالت تعلیق در آمده است.

همچنین چهار شهروند دیگر به نام‌های آرمان سلیمی، امید شیخی، امید اسدی و پارسا بهرامی از اتهام انتسابی تبرئه شدند.

آرمان سلیمی و پارسا بهرامی در تاریخ ۱ فروردین‌ماه امسال همراه با ۱۲ شهروند دیگر در جریان مراسم نوروز در پارک کودک سنندج توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بودند.

سامان میرکی، امید اسدی و امید شیخی نیز در تاریخ ۳ فروردین‌ماه، پس از احضار به سازمان اطلاعات سپاه سنندج به دلیل شرکت در این مراسم نوروز بازداشت و به بازداشتگاه این نهاد امنیتی منتقل شده بودند.

هرانا – 7 خرداد 1401

کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر