۱۴۰۱ اسفند ۳, چهارشنبه

توضیح سلاجقه درباره فیلم جنجالی توله یوز‌های توران: انسان هم به پشت بام می‌رود!

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اعلام اینکه عوارض آلایندگی در لایحه بودجه دولت برای سال آینده ۲۰ درصد تعیین شده بود، گفت: این میزان حتی در کمیسیون تخصصی مجلس به ۳۵ درصد افزایش یافت، اما متاسفانه در کمیسیون تلفیق بودجه رد شد.

آفتاب‌‌نیوز :

علی سلاجقه روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره پیشنهاد برای کاهش آلودگی محیط زیست گفت: در این ارتباط بودجه به سازمان محیط زیست داده نمی‌شود. ما خواستار ۲۰درصد عوارض آلایندگی در امسال شدیم و خوشبختانه دولت مصوب کرد و در لایحه دولت هم آمد و حتی کمیسیون تخصصی مجلس به ۳۵ درصد ارتقا داد، اما متاسفانه در کمیسیون تلفیق رد شد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بیان کرد: متاسفانه این دیدگاه وجود دارد که شاید از قبل بوده و ما آن را حذف می‌کنیم دولت به آلودگی به عنوان یک درآمد نگاه نمی‌کند و مطمئن باشید که سعی می‌کنیم در صحن با همت نمایندگان مجلس برگردد.

سلاجقه خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست برنامه جامعی در قالب یک جدول که تمامی دستگاه‌هایی که در بحث آلایندگی و آلوده کردن جو و اعضا مشارکت دارند را می‌گیرد که مبنای آن هم مبنای عملیاتی سال ۱۴۰۲ خواهد بود و مبنای ارزیابی هم همین جدولی است که دریافت می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر