۱۴۰۱ اسفند ۷, یکشنبه

هوای اصفهان آلوده است

شاخص کیفی هوای اصفهان امروز ششم اسفندماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.‌

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص هوا ۱۰۵

مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شاخص کیفی هوای اصفهان امروز ششم اسفندماه براساس داده‌های ۱۶ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۰۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.

 

جمشید لقایی افزود: شاخص هوا در محله کردآباد با ۱۳۷، دانشگاه صنعتی با ۱۲۰، سپاهان شهر با ۱۰۷ و بلوار کاوه با ۱۰۴ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: شاخص هوا در سایر ایستگاه‌ها از جمله فرشادی با ۹۸، میدان باهنر با ۹۴، رهنان با ۸۸، خیابان فیض با ۸۷، ولدان (ورزشگاه میثاق) با ۸۲، میدان انقلاب با ۸۶ و میرزا طاهر با ۶۲ AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

لقایی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شاخص هوا در برخی مناطق کلان‌شهر اصفهان به شهروندان به ویژه گروه‌های آسیب پذیر مانند سالمندان، افراد دارای بیماری‌های قلبی و ریوی، زنان باردار و کودکان توصیه می‌شود که فعالیت طولانی و سنگین در فضای باز را کاهش دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر