۱۴۰۰ دی ۵, یکشنبه

انتقال سیروان قربانی به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنند


 

 سیروان قربانی شهروند بازداشتی اهل شهرستان کامیاران، جهت طی مراحل بازجویی به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل شد. آقای قربانی روز پنجشنبه ۲ دی‌ماه، توسط نیروهای امنیتی در کامیاران بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از کردپا، سیروان قربانی شهروند بازداشتی اهل شهرستان کامیاران جهت تکمیل مراحل بازجویی به بازداشتگاه اداره اطلاعات سنندج منتقل شد.

در این گزارش به نقل از یک منبع مطلع آمده است: آقای قربانی طی تماس تلفنی به خانواده‌اش اعلام کرد که جهت بازجویی به بازداشتگاه اطلاعات سنندج منتقل شده است. وی همچنین طی مدت بازداشت از دسترسی به وکیل و ملاقات با خانواده محروم بوده است.

 روز پنجشنبه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۰، سیروان قربانی و برهان کمانگر شهروندان اهل کامیاران توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. نیروهای امنیتی بدون ارائه حکم قضایی در یکی از خیابان‌های کامیاران اقدام به بازداشت این شهروندان کرده‌اند.

گفته می‌شود بازداشت آقای قربانی به دلیل شرکت در مراسم ختم حیدر قربانی زندانی سیاسی که روز یکشنبه ۲۸ آذرماه در زندان سنندج اعدام شد، صورت گرفته است.

سیروان قربانی فعال محیط زیست، پیشتر نیز در سال ۹۷ توسط نیروهای امنیتی بازداشت و توسط دادگاه انقلاب سنندج بە سه ماه حبس تعزیری و سه سال حبس تعلیقی محکوم شده بود.

سیروان قربانی فرزند محمود اهل روستای “بزوش” از توابع کامیاران است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر