۱۴۰۲ فروردین ۳, پنجشنبه

الهه توکلیان: «سکوت در مقابل خون‌هایی که به ناحق ریخته شد» خیانت است

الهه توکلیان: «سکوت در مقابل خون‌هایی که به ناحق ریخته شد» خیانت است

صدای آمریکا

الهه توکلیان، روی تخت بیمارستان، در انتظار جراحی چشم.

الهه توکلیان، یکی از معترضانی که بر اثر اصابت گلوله ماموران جمهوری اسلامی در جریان اعتراضات سراسری یک چشم‌اش را از دست داده‌ است، می‌گوید «سکوت در مقابل خون‌هایی که به ناحق ریخته شد» خیانت است و او «زنده است که این اتفاقات را به تصویر بکشد و این خیانت را نشان دهد.»

خانم توکلیان که برای خارج کردن گلوله از چشمش در خارج از ایران است در اینستاگرام نوشته است: « من نه تنها حاضر نیستم که این گلوله پر از خشم و نفرت و ظالم رو در سرم نگه دارم، بلکه رفتار خشونت آمیز و ظلم را به مردمم قبول ندارم و نمیتوانم سکوت کنم…سکوت در مقابل خون هایی که به ناحق ریخته شد یک خیانته.»

او همچنین نوشته است: «من با اجازه شخصی خودم رضایت دادم و این ریسک رو قبول کردم که این گلوله از سرم خارج و نمایش داده بشه که با چه گلوله ای من و اشخاص دیگری چشمشان از دست دادند … و چگونه کیان و حمیدرضا و حنانه و…جان نازنینشان از دست دادند…من به جون خریدم که شاید به قیمت تموم شدن زندگیم باشه …ولی. نمیتونم چشم ببندم به عزاداری مادران داغدار…»

الهه توکلیان در این پست اینستاگرامی نوشته است: «باشد که رهبر هم ببیند که فقط در تظاهرات کشور فرانسه نیرو های سرکوبگر مردمانشان را کور نمیکنند.»

کمیته دفاع از حقوق زنان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر