۱۴۰۰ اردیبهشت ۱۰, جمعه

محاکمه دو متهم به تجاوز در تهران


 

 روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه، دو متهم به آدم ربایی و آزار جنسی یک دختر جوان در تهران در دادگاه کیفری این استان محاکمه شدند. دو متهم مذکور پیشتر به ادعای یک دختر جوان مبنی بر آزار جنسی بازداشت شدند. این متهمان در دفاعیات خود ادعای اتهام تجاوز را رد کردند.

 روز سه شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، دو متهم به “تجاوز” در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند.

بر اساس این گزارش، اواسط زمستان ۹۹، خانواده دختر ۲۲ ساله، به نام ملیکا با مراجعه به کلانتری ورامین، مفقود شدن ناگهانی دخترشان را اعلام کردند. یکی از همسایه ها، پسر جوانی را در حالی دید که با ملیکا از محل دور شده و نیمه های شب او توسط همان پسر جوان به خانه برگردانده شد. ملیکا مدعی شد دو پسر او را ربوده و بعد از ضرب و شتم او را مورد تجاوز جنسی قرار داده بودند.

سپس ماموران پلیس متهم و دوستش را بازداشت و به این ترتیب در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران متهمان پرونده پای میز محاکمه رفتند.

در آغاز جلسه دادگاه این دختر جوان در جایگاه قرار گرفت و به طرح شکایت خود پرداخت و مدعی شد: “آن روز احسان به من گفت که به من علاقه دارد و از من خواست سوار موتورش شوم تا من را به خواهرش معرفی کند و بعد به خواستگاری ام بیاید؛ من هم با او رفتم. او من را به خانه دایی اش برد و آنجا با زور و کتک من را وادار به برقراری رابطه جنسی کرد. سپس من را به خانه دوستش برد و آنجا باز هم هر دو نفر یعنی احسان و دوستش من را کتک زده و به من تجاوز کردند.”

احسان در دفاع از خود اتهامات را رد کرد و مدعی شد: “روز حادثه ملیکا با من تماس گرفت و با خواست خودش به خانه دایی من آمد و با رضایت او، با هم رابطه جنسی برقرار کردیم. سپس به خانه دوستم رفته و من به قصد خرید از خانه خارج شدم و وقتی برگشتم دیدم که او با دوستم در اتاق خلوت کرده است.”

سپس دوست او که به عنوان متهم ردیف دوم در دادگاه حاضر شده بود، در دفاع از خود گفت: “ملیکا شماره من را از یکی از دوستانم گرفته بود و بارها با من تماس گرفته و می گفت یک نفر را به من معرفی کن چون قصد ازدواج دارم. شب حادثه احسان به من زنگ زد و گفت می خواهد با ملیکا به خانه مان بیاید و من هم آنها را به خانه دوستم بردم. احسان چند دقیقه برای خرید بیرون از خانه رفت و وقتی برگشت به گمان اینکه من با ملیکا رابطه جنسی برقرار کردم با من درگیر شد. اما من این اتهام را قبول ندارم و هیچ ارتباطی با ملیکا نداشتم.

قضات دادگاه بعد از شنیدن اظهارات شاکی و متهمان برای صدور رای وارد شور شدند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر