۱۴۰۲ مرداد ۱۵, یکشنبه

تقابل حاکمیت با مخالفان حجاب؛ بازداشت ثریا رضایی مدیر توسعه مایکت

تقابل حاکمیت با مخالفان حجاب؛ بازداشت ثریا رضایی مدیر توسعه مایکت

ایران‌وایر

یکی از رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران روز شنبه ۱۴ مردادماه با انتشار ویدیویی از بازداشت «ثریا رضایی‌ مهوار»، مدیر توسعه شرکت «مایکت» منتشر کرد.

تقابل حکومت جمهوری اسلامی با مخالفان حجاب اجباری در قالب اعمال محدودیت برای کسب و کارهای حامی جنبش «زن، زندگی، آزادی» ادامه دارد.

پس از معلق کردن موقت فعالیت کسب‌و‌کارهایی همچون «دیجی‌کالا»، «ازکی» و «طاقچه»، یکی از رسانه‌های نزدیک به سپاه پاسداران، روز شنبه۱۴مرداد با انتشار ویدیویی از بازداشت «ثریا رضایی‌ مهوار»، مدیر توسعه شرکت «مایکت» منتشر کرد.

او در توییت‌های خود به ادعای سردار احمدرضا رادان در خصوص شناسایی زنان مخالف حجاب از طریق دوربین‌های هوشمند شهری انتقاد کرده بود.

«صابرین نیوز» با انتشار ویدیویی از صحنه‌های بازداشت خانم رضایی، شماری از پست‌های مدیر توسعه کسب‌و‌کار مایکت علیه حجاب اجباری را نمایش داد.

در این ویدیو، صدا و تصویر ماموران بازداشت کننده خانم رضایی تغییر یافته است. اتفاقی که عموما در مورد افراد بازداشت شده رخ می‌دهد.

روزنامه «شرق» در گزارشی ضمن تایید خبر بازداشت ثریا مهوار رضایی نوشته است که او روز سه‌شنبه۱۰مرداد سال جاری در محل کار خود بازداشت شده، اما از نهاد بازداشت کننده او اطلاعی در دست نیست.

کمیته دفاع از حقوق زنان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر