۱۴۰۰ بهمن ۲۸, پنجشنبه

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان: علت فوت دانش آموز «مرسانا خزایی» در دست بررسی است


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان با بیان اینکه علت فوت دانش آموز «مرسانا خزایی» ایست قلبی عنوان شده است، گفت: این موضوع در دست بررسی است.

عبداله جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص علت فوت دانش آموز «مرسانا خزایی» در چند روز گذشته عنوان کرد: این دانش آموز در تاریخ ۱۱ بهمن ماه سال جاری مسابقات ورزشی ای که مرتبط با آموزش و پرورش نبوده، شرکت کرده است.

وی ادامه داد: مدرسه محل تحصیل این دانش آموز در تاریخ‌های ۱۳ بهمن ماه تا ۱۶ بهمن ماه نیز به صورت غیرحضوری فعالیت داشته و در تاریخ ۱۷ بهمن ماه نیز این دانش آموز در کلاس درس حضور نداشته و غیبت داشته و در تاریخ ۱۸ بهمن ماه درگذشته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه بیمارستان علت فوت را فعلاً ایست قلبی اعلام کرده است، اظهار کرد: هنوز جواب قطعی پزشک قانونی نیامده است و نمی‌توان علت فوت این دانش آموز را کرونا دانست.

جعفری در ادامه صحبت‌های خود، تصریح کرد: ضمن همدردی با والدین این دانش آموز برای آنها از خداوند متعال صبر خواستاریم.

این مسئول در خصوص وضعیت شیوع ویروس کرونا در مدارس نیز گفت: روز گذشته تعداد ۷ نفر زیر ۱۸ سال به سبب کرونا بستری شده اند اما تاکنون فوتی دانش آموزی بر اثر درگیری با کرونا را نداشته ایم.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته، جواب تست پی سی آر ۲۹ نفر از دانش‌آموزان استان مثبت شده است و از والدین دانش آموزان درخواست داریم تا نسبت به تزریق واکسن کرونا برای فرزندان خود از طریق مراکز بهداشت و پایگاه‌های سلامت هرچه زودتر اقدام نمایند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر