۱۴۰۰ مرداد ۳۰, شنبه

بازداشت متهم به تجاوز به کودک ۸ ساله در تهران


 

 مردی در تهران که متهم است یک دختر ۸ ساله را مورد تجاوز قرار داده، روز جمعه ۲۲ مرداد ماه توسط ماموران پلیس بازداشت شد. پرونده این متهم جهت بررسی و تحقیقات بیشتر به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، روز جمعه ۲۲ مرداد ماه، مردی در تهران که متهم به تجاوز به یک دختر ۸ ساله است، بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، تحقیقات پلیسی در این زمینه به دستور قاضی دادگاه کیفری یک تهران آغاز شد. پدر این کودک به ماموران گفت: جهت انجام نقاشی دیوار ساختمان به خانه یکی از بستگان رفته بودیم که متاسفانه در غلفت من در آن مکان، دخترم هستی توسط صاحب خانه مورد تجاوز قرار گرفت.

مادر هستی در تحقیقات پلیسی به ماموران گفت: شوهرم برای اینکه هستی در خانه بهانه نگیرد دخترمان را به محل کارش می‌برد. مردی که متاهل است و ۵۶ سال دارد و از بستگانمان به حساب میاید، از همسرم درخواست کرد که برای نقاشی ساختمان به آن جا برود.

مادر جوان ادامه داد: چند روزی می شد که هستی آن دختر سابق نبود. شب ها کابوس می دید و گوشه گیر شده بود و با کم غذایی بهانه می گرفت. پس از چند روز بالاخره حرف زد و ما متوجه شدیم که این مرد ۵۶ ساله به دخترم در خانه ای که قرار بود بازسازی شود تجاوز کرده است.

وی افزود: هستی پس از ۲ روز سکوت گفت، زمانی که با پدرش برای نقاشی ساختمان رفته است، آن مرد به بهانه بازی او را به حیاط کشانده و به وی تجاوز کرده است. او پس از آن دخترم را تهدید به مرگ کرده است که به کسی در این باره چیزی نگوید.

ماموران پلیس متهم را در محله مولوی واقع در جنوب تهران شناسایی و نهایتا جمعه ۲۲ مرداد ماه حوالی ساعت ۱۱ شب وی را بازداشت کردند.

بنابر این گزارش، متهم برای شروع تحقیقات تحویل دادگاه کیفری یک استان تهران شد و رسیدگی جهت بررسی صحت ادعای شاکی ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر